مطالب جالب با لینک منبع

درج مطالب جالب با لینک منبع

مطالب جالب با لینک منبع

درج مطالب جالب با لینک منبع

ترخیص متاع از گمرک بندر عباس ترخیص


مال از گمرک بندر عباس بندر عباس یک عدد از حساس ترین بنادر تجاری جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید . این بندر از قدیم محل صادرات و واردات کالا بوده و هم حالا نیز این مقام دارای اهمیت تجاری را داراست . اکثر کشتی هایی که از کشورهای متعدد محموله کمپانی های بازرگانی واردات و صادرات و بازرگانان را حمل می کنند به این بندر آمده و کالای خود را به گمرک جهت ترخیص بندر عباس تحویل می دهند . بندر عباس دارنده دو گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر می باشد . تمامی تاجران و کمپانی های وارداتی کالای خود را از روش این دو گمرک وارد کرده و کار ترخیص مال از گمرک بندر عباس را انجام می دهند . 

فرآورده از گمرک بندر عباس ترخیص 
محصول از گمرک بندر عباس 
کمپانی بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا به عنوان ترخیص فعالیت بندرعباس از گمرک شهید رجایی با ترخیص بندرعباس و انجام کارها گمرکی در این گمرک به ارائه خدمات بازرگانی به کمپانی های وارد شده می پردازد کمپانی بازرگانی و ترخیص کارا دارای ترخیص فعالیت و حق العمل فعالیت گمرک خبره و بومی در این واحد گمرکی می باشد تا در حداقل دوران حاذق به ترخیص کالای وارد شده از این گمرک برای همه کمپانی های بازرگانی صادرات و واردات و مشتریان خود باشد . 

نکاتی 
در خصوص ترخیص متاع از گمرک بندرعباس ترخیص مال از گمرک بندر عباس و کارها گمرکی بندرعباس برای کالاهای فاسد شدنی در گمرکات این شهر می بایست در قلیل ترین مدت ممکن چهره پذیرد چرا که حالت آب و هوایی گرم و مرطوب این حوزه‌ می تواند خسارات متعددی به کالا ها وارد کند و هزینه ی محافظت بالایی را برای کانتینرهای یخچالی در بر خواهد داشت . در نتیجه وجود ترخیص فعالیت کارآزموده و با تجربه می تواند فرآیند تشریفات گمرکی را تسریع بخشد . دو گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر، گمرکات فعال و تمام وقت بندر عباس می باشند که به دلیل وضعیت خاصی که دارا هستند این بندر را به منطقه ویژه اقتصادی سرزمین تبدیل نموده اند . این دو گمرک پایین لحاظ گمرک جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت هایی مانند ترانزیت، صادرات و واردات و چک محصول و بازرسی و ترخیص متاع را انجام می دهند . کمپانی سرویس ها بازرگانی کارا به تیتر ترخیص کار بندرعباس آماده خدمت رسانی به همه کمپانی های واردات و صادرات می باشد . 

ترخیص 
فرآورده از گمرک شهید رجایی گمرک بندر شهید رجایی در استان هرمزگان در جنوب جمهوری اسلامی ایران و در ۲۳ کیلومتری بندر عباس واقع است . این بندر با وسعت ۲۴۰۰ هکتار یک عدد از مهم ترین دروازه های صادرات و واردات مال به خصوص کالاهای فله ای مایع و خشک، تولیدها فولادی و جنس های ناپخته نفتی می باشد . این بندر یک عدد از اصلی ترین بنادر گمرکی و تجاری میهن می باشد به طوری که سالانه ظرفیت واردات و صادرات ۷۰ میلیون تن محصول را دارا می باشد . گمرک بندر شهید رجایی با بیش از ۸۰ بندر پر اسم و رسم و با اهمیت دنیا به وسیله ۳۵ خط کانتینری در تبادل بوده و نقش مهمی را در صنعت حمل و نقل دریایی دربین المللی ایفا می نماید . 

یکی از با اهمیت ترین عوارض تبدیل این بندر به اساسی ترین دروازه و مبدأ صادرات و واردات جنس به ایران، موقعیت جغرافیایی و استراتژیک آن و قربت به خلیج عجم و تنگه هرمز می باشد . بر مبنا آمار و اطلاعات به دست آمده در فصل بهار سال ۱۳۹۴، بیش از دو میلیون بدن کالا متساوی ۲۵ درصد کل واردات کالا به مرزو بوم در بندر شهید رجایی ترخیص شده است . این اندازه متساوی بیش از ۳ میلیارد دلار یعنی ۳۵ درصد کل واردات مرز و بوم می باشد . این آمار و ارقام به خیر و خوبی گویای اهمیت و منحصر به شخص بودن این گمرک می‌باشد . به همین برهان شرکت خدمات بازرگانی ترخیص کارا، با استقرار ترخیص کاران با تجربه ی خویش در گمرک شهید رجایی آماده ارائه سرویس ها بازرگانی و مشورت کردن بازرگانی به بازرگانان کمپانی های واردات و صادرات محترم می باشد . 

ترخیص 
کالا از گمرک شهید باهنر گمرک بندر شهید باهنر در فاصله ی ۱۵۰۱ کیلومتری استان تهران واقع شده . این بندر مجهز به ۱۲ پست اسکله با کاربری های گوناگون و ظرفیت قبول ۱۲۵ هزار بدن صادرات و واردات محصول می باشد . مساحت انبار محوطه این بندر ۲۷ هزار متر مربع و انبار مسقف آن ۲۴ هزار متر مربع می باشد . این بندر از کهن ترین و فعال ترین بنادر مرز و بوم بوده و در گذشته میزان کار هر ساله آن به ۸ میلیون بدن نیز رسیده می باشد . این بندر سو‌مین بندر صادراتی در قضیه حمل و نقل متاع های غیر نفتی و غیر مسافری می باشد . در سال ۱۳۹۴ اندازه ۲۴ میلیون بدن متاع به بها بیش از ۱۱۱ میلیون دلار به این بندر وارد و از این گمرک ترخیص شده می‌باشد . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.